Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Wydarzenia / Forum druku cyfrowego – inspiracja dla opakowań kosmetycznych

Forum druku cyfrowego – inspiracja dla opakowań kosmetycznych

Forum druku cyfrowego to konferencja poświęcona technologiom personalizacji opakowań i druku zmiennych danych, oraz produkcji JIT (Just In Time). Świat DRUKU objął patronat medialny nad wydarzeniem.

Czwarta edycja forum, dedykowana branży kosmetycznej, odbędzie się 28 września br., podczas targów CosmeticBusiness Poland w warszawskim centrum Expo XXI. Udział w konferencji jest okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami w projektowaniu etykiet i opakowań. Jednym z tematów przewodnich tegoroczego Forum będzie stosowanie druku cyfrowego w branży opakowaniowej. W programie konferencji przewidziano m.in. prezentację technik uszlachetniania druku i przykładów personalizacji opakowań. Do wygłoszenia prelekcji na tegorocznej edycji Forum zaproszono przedstawicieli szeroko pojętej branży opakowań i etykiet. Nie lada atrakcję stanowi możliwość zdobycia bezpłatnej konsultacji własnej marki, zrealizowanej w ramach inicjatywy Brand o’clock, opracowanej przez agencję Brandy Design.

Program konferencji:

10:30-11:00 Rejestracja

11:00-11:20
8 właściwości druku cyfrowego, które zmienią opakowanie
Maciej Wojtaszek, Współwłaściciel, Aniflex Sp.j. Głowacka i Wspólnicy

11:20-11:50
Materiały samoprzylepne przeznaczone do branży kosmetycznej
Szymon Ignarski, Technical Sales Specialist NEE, Avery Dennison

11:50-12:30
Jak opakować brandy? Nowatorskie rozwiązania w zakresie dekoracji opakowań dla przemysłu kosmetycznego
Marcin Suchocki, Sales Manager, PC Print

12:30-12:50
Angażuj, komunikuj, baw się (grafiką, zapachem, surowcem)! - czyli o pomysłach na zastosowanie druku cyfrowego w świecie opakowań kosmetycznych
Justyna Kierzkowska-Grzyb, Specjalista ds. marketingu, Aniflex Sp.j. Głowacka i Wspólnicy

12:50-13:30
Wizerunek, konsument i zrównoważony rozwój w opakowaniach
Maciej Konopka, Dyrektor Kreatywny, Brandy Design
Jakub Śwircz, Dyrektor Zarządzający, Brandy Design

13:30-14:10
Jak współpracować z sieciami handlowymi w Polsce (w kontekście produktów kosmetycznych)
Przedstawiciel firmy Retail Poland

Organizator konferencji, firma Aniflex z Tomaszowa Mazowieckiego zaprasza do rejestracji za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego
Udział w Forum Druku Cyfrowego 2017 jest bezpłatny.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

Firma Heidelberger Druckmaschinen AG poinformowała o decyzji wycofania się z przyszłorocznych targów drupa. Głównym powodem jest pandemia Covid-19 i jej skutki – ograniczenia w przemieszczaniu się i gromadzeniu, restrykcje higieniczne oraz niemożność przewidzenia, jak sytuacja epidemiczna będzie wyglądała w przyszłym roku. Jednocześnie koncern informuje, że zamierza skupić się na organizacji Tygodni Innowacji w centrum pokazowym w Wiesloch-Walldorf, co ma związek z coraz krótszym czasem wprowadzania nowości na rynek. Pierwszy cykl prezentacji, które będą dostępne także online, odbędzie się w październiku br.

Intensywnie pracujemy nad kolejnym, lipcowo-sierpniowym wydaniem „Świata DRUKU”, do którego współtworzenia serdecznie Państwa zapraszamy. Tradycyjnie powrócimy w nim do tematyki druku mało- i wielkoformatowego, druku na żądanie, druku na tekstyliach, upominków reklamowych. Coś dla siebie znajdą także miłośnicy sitodruku, druku sublimacyjnego i tampondruku. Omówimy również najnowsze trendy na rynku upominków reklamowych. Wydanie to będzie wraz z nami obecne na targach FestiwalDruku.pl (9–10.09) oraz w Madrycie na targach FESPA Global Print Expo (6–8.10).

Letniemu wydaniu „Świata DRUKU” będzie towarzyszyć specjalny dodatek pt.: „Opakowania i etykiety XXI wieku – zrównoważone, funkcjonalne, bezpieczne, piękne”. Znajdą się w nim informacje o technologiach, maszynach, materiałach, które pomogą rozruszać biznesy po koronawirusowym szoku. Publikacja ta będzie dostępna podczas wydarzeń, w których weźmiemy udział, przynajmniej do końca tego roku. Pierwsze z nich to: FestiwalDruku.pl, Forum Fleksograficzne PIF (14–15.09), Konferencja „Tektura falista – najnowsze technologie” (24–25.09), jak również targi Packaging Innovations (24–25.09).
Zapraszamy do współpracy!

Stowarzyszenie FESPA poinformowało, że przeniesiona z marca br. na październik tegoroczna edycja FESPA Global Print Expo oraz towarzyszących im targów European Sign Expo and Sportswear Pro w Madrycie nie odbędzie się. Ryzyko związane z pandemią covid-19 jest zbyt duże, a sytuacja gospodarcza w wielu krajach nie ustabilizowała się dostatecznie, by można było myśleć o organizacji tak dużej imprezy. Kolejna zapowiadana data to 9–12 marca 2021 r. Zmieni się również miejsce targów – po kilku latach branża wróci do Amsterdamu, do RAI Exhibition Centre.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.